Jak jsem táhl na Bělehrad

08.09.2009 09:44
Jak jsem táhl na Bělehrad

 - aneb zápis člena OP Slavie v Kolíně, který vyrazil za Slavií do Bělehradu na odvetu kvalifkačního kola UEFA Evropské ligy. Celý článek je prezentován na webu slaviablog.com.

S odstupem se ještě vrátím k výjezdu do Bělehradu. Jak jsem se tam vlastně vypravil? Původně jsem si rezervoval konec srpna k boji o skupinu LM, jenže „člověk míní, pán bůh mění“ a tak jsem místo losu LM sledoval los UEFA Europa League. Nu a ten nám přisoudil CZ Bělehrad. Popravdě nebyl jsem nadšen, ani ne tak z cesty na Balkán spíše jsem jej měl za příliš velký oříšek pro naši squadru. Prohrát s Tiraspolem je ostuda, navíc narazit na „legendární“ CZ v naší situaci, i pře nekomfortní situaci CZ, nevěstilo nic dobrého. Takže jsem se vnitřně připravoval na smutný konec našeho evropského tažení a počal hledat další dobrovolníky na cestu.
 

- více zde -