Divadlo Knoflíček

26.05.2016 23:37

Ve čtvrtek 26. května se konala předpremiéra novátorského divadelního dílka Knoflíček. Zpracovat do uměleckého zážitku život a fotbalovou kariéru slavného slávistického a reprezentačního útočníka, mj posledního krále střelců v dresu Slavie, se ujalo pražské Divadlo 21. Přičemž vzorem byla kniha Neváhe, a běž a vyprávění samotného Iva. V ten čtvrtek se pak sešli desítky zájemců z řad Odboru přátel v rámci akce  zvané Slávistický večer. 

Oficiální text k akci najdete - zde -

Za OP Kolín jsem byl dílem osudu nakonec účasten jen já sám. Prožil jsem pohodový večer ve společnosti slávistů, potkal se s Ivo Knoflíček, dostal originální šálu k tomuto představení, ba co víc o přestávce byl vylosován k disciplíně střel na "knoflík" v brance. Tři střelci, menší fotbalová branka, uprostřed až na makro zvětšený knoflík a střelba dětským gumovým míčem. Každý tři pokusy. Já jediný alespoň jednou trefil. Takže jsem si odnesl fotku Iva s podpisem a dvě volné vstupenky na jiné další předstvení DIvadla 21. Na závěr nádherná děkovačka a společná fotka, mj uveřejněná v časopise Reflex (Prchající útočník, č23/2016).... 

V zázemí pokračovala diskuze, pivo teklo proudem, klobásky voněly.... No já nocí uháněl ke Kolínu.... Spokojen. 

Tohle stálo za to.  

- michael janáček -